KIERRÄ YLÄ MERKKI …

RATA 1

PAR: 3

PITUUS: 36 m

Potkaise pallon niin että se kiertää ylämerkin myötäpäivää ja sitten rullaa reikään.

Mies sinisessä paidassa seisoo juuri radan lähtöpaikalla.

KIVIMUURIN YLI

RATA 2

PAR: 3

PITUUS: 33 m

Rata 2,n lähtöpaikka on samalla aluella kun Rata 1 mutta sen reunassa.. 

SAVUSAUNAN LÄPI

RATA 3

PAR: 4

PITUUS: 52 m

3 radalla pitää pallo mennä alempana olevan savusaunan ovien läpi, ei yli tai sivuilta.

Maalilippu näkyy oven läpi.

TUKIN KAUTTA

RATA 4

PAR: 4

PITUUS: 101 m

Radalla 4 pallon pitää osua tukkiin keskellä rata, joka on matkalla maaliin, joka sijaitsee pienen saarekkeen sisällä.

OJANREIKÄ

RATA5

PAR: 4

PITUUS: 63 m

Uusi rata tuli käyttöön  2019 EM osakilpailun johdosta. 

Suhteelisen pitkä ja vaikea rata, vaatii voimaa ja taktiikkaa.

Tällä radalla kannattaa ottaa myös huomioon tuulen voimakkuus ja suunta. Ota huomiioon muut pelaajat radalla 6.

KOHTI KALLIOTA

RATA 6

PAR: 4

PITUUS: 118 m

Pitkä suora rata, vaatii vaan voimaa.

Ota huomioon tuuli, voi vaikuttaa aika paljon myös tällä radalla.

KUKKULAN YLI

RATA 7

PAR: 3

PITUUS: 41 m

Pallo vain kukkulan yli ja maaliin joka on sen toisella puolella.

Voi olla ihan fiksua käydä tarkistamassa missä itse reikä sijaitsee. 

TRAKTORI PYÖRÄT

RATA 8

PAR: 5

PITUUS:72 m

Rata 8 lähtöpaikka on siirtynyt ylö ruohikkoon,

Tässä mennään vaan renkaiden läpi ja maaliin.

SLALOM RATA

RATA 9

PAR: 4

PITUUS: 68 m

Bana 9 

Pallon on kierättävä merkkien välistä, menusuunasta ei ole väliä.

VULKAANI

RATA 10

PAR: 3

PITUUS: 49 m

Ensin pallo aidassa olevan reijä jäpi ja sieltä sitten vulkaaniin.

HAAVI

RATA 11

PAR: 4

PITUUS: 55 m

Varo matkalla olevaa bunkkeria, reikää.

Pallon on tultava ulos esteen toiselta puolelta. Joskus se voi toki mennä verkon läpi, koskee kokoa 3 palloilla ja sama myös 5 palloilla jos potku on kova. 

ALTA JA YLI

RATA 12

PAR: 4

PITUUS: 63 m

Ensimmäisen esteen alta ja sen jälkeen seuraavan yli.

Ja lopuksi maaliin..

ESTERATA

RATA 13

PAR: 4

PITUUS: 48 m

Radalla on paljon esteitä joita kannattaa välttää. 

Ei väliä miten palo mene maaliin.

VESIESTE

RATA 14

PAR: 4

PITUUS: 57 m

Pallon pitää mennä vesiesteen yli.

Maali on esteen takana. Huomio reunamerkit esteen sivuilla.

PATA

RATA 15

PAR: 4

PITUUS: 30 m

Potkaisen pallo kohti kukkulalla olevaa lippua.

Pallon on jäätävä padan sisälle jos tahtoo seurata sääntöjä.

PUTKI …

RATA 16

PAR: 4

PITUUS: 35 m

Lähtöpaikka on heti radan 15 jälkeen. 

Pallon pitää mennä putken läpi.

KIVIMUURI

RATA 17

PAR: 3

PITUUS: 29 m

Potkaise pallo edessäolevan matalan kivimuurin yli.

Maali on suhteelisen lähellä kivimuuria.

PÄIN METSÄÄ …

RATA 18

PAR: 4

PITUUS: 45 m

ÄIN METSÄÄ

Tämä on viimeinen rata.

Potkupaikallta pallo pitä’isi saada maaliin joka sijaitse korkean heinikon takana. 

Tässä voi olla parempi vaihtoehto ensin saada pallo alempana olevalle nurmelle ja siitä sitten maaliin. Maalin ympärillä on aika jyrkkä maasto.

BONUS RATA …

BONUS

PITUUS: 2 m

Tämä rata oli aikaisemmin Fotisgolfin viimeinen rata.

Radan tulosta ei saa laskea lopputulokseen. Sillä voi toki päättää että kuka sen lounaan,  illalisen  tai skumppa pullon maksaa.

 

 

Tässä jokainen pelaaja pelaa kaikki 8 potkua peräkkäin. Tulos lasketaan seuraavasti:

Potkujen määrä () miinus se reikä misstä pallo meni sisään.

Siis: 5 potkua ja meni -3 reikään = 2 pistettä.